Reisbizz

28 — Interview — Wat zijn jullie USP’s? “Sowieso onze aantrekkelijke commissiestaffel. Ook in de coronaperiode zijn we loyaal geweest aan de retail. Wij zijn hiernaast in staat preferenties bijna altijd akkoord te geven. Dit wordt enorm gewaardeerd, krijgen we terug. We hebben in al die jaren zulke sterke, langdurige relaties met hoteliers wereldwijd opgebouwd, dan krijg je nu eenmaal veel voor elkaar. Wij stellen ons persoonlijk op in onze samenwerking en kennen de mensen achter de hotels. Wij blijven er continu voor waken dat de service die wij bieden óók matcht met de verwachtingen die de klant heeft over de reis. Onze service moet je echt ervaren: er zit zoveel achter het woord service. Dat gaat bij Silverjet Vakanties heel ver.” Dat oneindig en zorgeloos genieten, blijkt onder meer uit ons ruime aanbod van kamertypes en de volledigheid van ons luxe pakket, met de altijd inbegrepen Executive Lounge (Schiphol, Eindhoven, Düsseldorf, Brussel & Rotterdam), minimaal 20 kilo ruimbagage, comfortabele privétransfers op de vakantiebestemming en 24/7 bereikbaarheid in het geval van nood. Waarom al die papieren brochures? Niet alleen op recente beurzen zijn hun brochures gretig meegenomen ook op het Apeldoornse kantoor liggen stapels glossy fullcolour brochures boordevol (exotische) bestemmingen met luxe hotels die lonken. Waarom drukken jullie nog brochures terwijl de digitalisering allang zijn intrede heeft gedaan? “Een papieren brochure past goed bij ons product. Brochures nodigen daarnaast nu eenmaal uit en het blijft toch een visitekaartje. Tegelijkertijd zijn we ook bewust van onze omgeving, dus kiezen wij voor duurzaam papier met het fsc-certificaat. Tijdens de coronapandemie brachten we één dikke winterbrochure uit, maar voor de aankomende winter komen we weer met vier verschillende luxe brochures. Echter zal het grote belang van onze website en social media blijven toenemen in de toekomst.” LOCAL COLOURS Noemenswaardig is de kleurrijke brochure Local Colours. Hierin staan veel kleine, maar veelal unieke boutique hotels met een eigen karakter, vaak gelegen in een natuurlijke omgeving. Ver weg van alle drukte en massa. FIJNE KNEEPJES GELEERD VOOR SAMENSTELLEN LUXE CRUISES In zijn nog maar korte rol als productmanager heeft Mathijs flink kunnen bijdragen aan de “Mijn vader was bijna altijd op reis. Daarom hoef ik ook niet per se veel te reizen, ik zoek juist wat stabiliteit”

RkJQdWJsaXNoZXIy ODY1MjQ=