Reisbizz

36 — Interview — ook onze klanten, gewend zijn. De huurprijzen zijn enorm gestegen in vergelijking met de voorgaande jaren en ook dit is hier helaas een gevolg van.” En wat voor invloed heeft dat op jullie collega’s in de branche? “Collega’s lopen onder andere tegen hoge huurprijzen aan en minder beschikbaarheid. Ook een aantal aanvullende services en opties zijn nu moeilijker beschikbaar of hebben óók meer tijd nodig om bevestigd te worden.” Kun je hier een aantal voorbeelden van noemen? “Zeker. Denk hierbij aan (internationale) one way’s en adresafleveringen. Voor een aantal van onze partners ter plaatse is dit vanwege de drukte, het tekort en te weinig personeel gewoonweg lastiger te regelen. Tip van ons: probeer creatief te zijn met de autohuurreservering. Is de one way van plaats A naar B niet beschikbaar? Bekijk dan de optie van plaats B naar A. Verder kun je ook spelen met de ophaal en inleverdatum, het aantal huurdagen én de ophaal of inleverlocatie. Zo kun je soms toch nog een optie creëren voor je klant.” Wat zien jullie nog meer? “Een andere trend die door de pandemie heeft ontwikkeld, zijn de vele last-minute boekingen. Wij merken bij Sunny Cars dat deze trend voortzet. Dat is natuurlijk voor ons allen snel schakelen en voornamelijk bij de reserveringen die wij nog moeten bevestigen bij onze “Reserveer direct de huurauto voor je klant, dat hoort bij een goed reisadvies”

RkJQdWJsaXNoZXIy ODY1MjQ=