Reisbizz

30 — Interview — volume het grootste distributiekanaal. Daarom blijven we werken met een sterk salesteam van meer dan 20 medewerkers.” Daarvan zijn negen medewerkers onderweg in de DACH-regio en nog eens vier in Nederland en België. Volgens Lehmann nam het belang van reisagenten verder toe door corona. “Klanten hechten meer belang aan advies en kijken beter naar de prijskwaliteitsverhouding.” Sunny Cars blijft volgens hem vasthouden aan het belangrijke principe van prijsgelijkheid voor alle distributiekanalen. Voor extra informatie rondom de reis kunnen reizigers niet alleen terecht bij het reisbureau of de ZRA, maar ook wordt steeds vaker de online reisassistent Sunny2go gebruikt. “Bij Sunny Cars betekent perfecte service niet alleen een all-inclusive huursom,” zegt Lehmann. “Onze nadrukkelijke focus op ‘customer centricity’ omvat ook de service voor, tijdens en na de reis.” Voorafgaand aan de reis helpen een digitale reisgids, activiteitenplanner en Smart Delay Service - gratis loungetoegang bij vluchtvertragingen - bij het plannen. Tijdens de vakantie is de persoonlijke conciërgedienst beschikbaar voor klanten via telefoon of chat, en een kaart met interessante bezienswaardigheden, horeca en parkeerinformatie vergemakkelijkt uitstapjes ter plaatse. In de loop van 2023 breidt Sunny Cars Sunny2go uit met korte en onderhoudende podcasts met leuke weetjes voor de populairste reisbestemmingen. “Inmiddels gebruikt een derde van onze reizigers Sunny2go.” “Inmiddels gebruikt een derde van onze reizigers Sunny2go”

RkJQdWJsaXNoZXIy ODY1MjQ=