Reisbizz

10 — Interview — niet door kunnen laten gaan, dan kunnen we altijd een alternatief bieden. Wat ook vaak gebeurt, is dat mensen die met een groepsreis mee zijn geweest, bij ons terugkomen voor een andere, individuele reis. Al die klanten kunnen we helpen met een vakantie op maat. Wel is het zo dat Jos meer de verkoper van ons twee is en ik meer de regelaar en marketeer. Er zijn wel wat verschillen qua doelgroep. Beleef ’t Samen richt zich op de 55+’er terwijl Something Blue voor een bredere doelgroep is. We krijgen ook jongeren en dertigers binnen, die geen tijd hebben om een reis uit te zoeken of verzuipen in de informatie op internet”. Waarin onderscheiden jullie je van andere reisbureaus? Jos: “Onze ‘winkel’ is altijd open. We zijn altijd bereikbaar, behalve als we slapen. We kunnen dus heel ad hoc dingen regelen. Een persoonlijke aanpak vinden we belangrijk, van begin tot eind blijven we in beeld. We gaan ook regelmatig naar de klanten toe, Beleef ‘t Samen groep op Madeira

RkJQdWJsaXNoZXIy ODY1MjQ=