Reisbizz

hier geen prijzen in, zodat zij deze link één op één kunnen doorsturen naar de klant. In een begeleidende mail naar de reisagent lichten wij de offerte toe en vermelden we hier ook de prijs en het commissiebedrag. VEEL AANDACHT VOOR REISBESCHEIDEN Naast dat wij het belangrijk vinden dat de klant een mooie offerte ontvangt, besteden wij ook veel tijd aan onze reisbescheiden. De reizen die wij verkopen zijn vaak hoog qua reissom en voor ons voelt het niet fijn dat een klant of reisagent dan zelf zijn pakketje moet uitprinten en samenstellen. Wij sturen de reisbescheiden zowel per post als digitaal. De klant ontvangt een mooie reismap met luxe kofferlabels, de e-tickets, vouchers, algemene informatie over de bestemmingen en een ingebonden programma. Daarnaast ontvangt iedere klant bij het boeken van een maatwerkreis een mooie ‘Insight Guide’ of een ander boekje van de bestemming waar de klant naar toe reis. BEREIKBAARHEID De reisagent kan ons niet alleen bellen of mailen op het moment dat zij een offerte aanvraag hebben, maar ook ter voorbereiding op een gesprek met een (nieuwe) klant over een mooie reis naar één van onze bestemmingen. Wij zijn altijd goed bereikbaar en hebben geen wachttijden aan de telefoon. Op dit moment hebben wij een goede doorloop van onze offerte aanvragen van ongeveer een week. Mocht dit langer zijn, dan brengen we de reisagent daarvan op de hoogte. Ook staan wij altijd open om de reisagent te helpen met het organiseren van een klantenavond. In het verleden hebben wij al regelmatig samen met een reisagent een presentatie gegeven over één van onze bestemmingen. — Groeps- en sportreizen — © Shutterstock © Shutterstock

RkJQdWJsaXNoZXIy ODY1MjQ=