55 één partij een offerte op. Op deze manier creëer je ook een vertrouwensband met de maatwerkspecialist. We lopen allemaal tegen een hele hoge werkdruk aan, dus moeten we er samen voor zorgen dat er zo min mogelijk onnodige energie verloren gaat door offertes die wellicht niet door kunnen gaan. Hoe ervaar jij dit, Eveline?” Eveline: “Op zich snap ik dat je als reisagent een vergelijking wil hebben voor sommige offertes. Ook weet ik dat een klant dit soms vraagt aan de reisagent, omdat zij dit zelf prettig vinden. Mijn advies is dan om het bij twee en niet bij vier verschillende touroperators te doen. Je zet dan heel veel mensen aan het werk in deze drukke tijden, waardoor het ook langer duurt voordat jij de offerte krijgt voor jouw klant. Wij zouden het fijn vinden als dit op voorhand wordt vermeld. Op veel van onze bestemmingen is de beschikbaarheid een uitdaging, dus wij proberen altijd de offerte zoveel mogelijk in optie te plaatsen zodat wat wij aanbieden ook daadwerkelijk beschikbaar is. Met name voor vluchten kan dit een Dupe-melding geven, waardoor de optie eruit gehaald wordt door de luchtvaartmaatschappij.” — Maatwerkspecialisten Special — Mauritius
RkJQdWJsaXNoZXIy ODY1MjQ=