Career Special

15 — Infotorial — markt. We hebben een klein, maar hecht en gedreven team dat elkaar helpt en ondersteunt waar nodig. In onze beginjaren lag de focus op de B2B-markt (reisbureaus en online partijen die onze reizen verkopen), maar zijn gestart met de branding van FTI op de Nederlandse markt om onze naamsbekendheid te vergroten. Naast FTI is ook de full-service touristic service company ams24 gevestigd in het hoofdkantoor. Dit Service Center staat alle klanten van het Nederlandse FTI te woord via de mail, telefoon en de chat. Samen zorgen we voor de optimale klantbeleving en de droomvakantie van onze klanten! AFDELINGEN BINNEN FTI Alhoewel het team van FTI op dit moment nog vrij klein is, zijn alle afdelingen vertegenwoordigd binnen het bedrijf. Zo staat ons Service Center, onderdeel van ams24, als middelpunt in de operatie. Medewerkers van het Service Center zijn de hele dag bezig met het mooiste product wat je maar kunt wensen; het verzorgen van mooie reizen. Zij zorgen ervoor dat speciale wensen en aanvragen zorgvuldig behandeld worden en staan in nauw contact met de reisorganisator, reisbureaus en directe klanten, zowel via de telefoon als per mail en soms ook via onze chat. Service staat hoog in het vaandel en door expertise weten zij vragen vakkundig en snel af te handelen. Helaas gaat er ook weleens iets mis tijdens een vakantie. Aan ons Customer Service team de taak klachten te beoordelen en zo goed mogelijk af te handelen. Tevreden klanten zien wij graag bij FTI! Het Sales, Product en Content team maken de organisatie compleet. Het Benelux Sales team focust zich op de groei van FTI bij de reisagenten en andere reisorganisaties, het Product team focust zich op het hebben en ontwikkelen van de juiste producten en het Content team is verantwoordelijk voor alle

RkJQdWJsaXNoZXIy ODY1MjQ=