38 — Interview — ene dag maak je veel nieuwe offertes en de andere dag ben je juist meer lopende aanvragen en boekingen aan het behandelen. Het leuke is wel dat je de klant van A tot Z van dienst bent.” Waar haal jij de waardering uit? “Het is super leuk om voor klanten een droomreis samen te stellen. Verre reizen zijn natuurlijk een luxe product. De meeste mensen maken deze reizen niet elk jaar. Sommige klanten vinden het boeken van een dergelijke reis dan ook best spannend. Maar als je dan vervolgens tot een mooi resultaat bent gekomen, dan zijn zij zo blij dat hun droomreis vorm heeft gekregen. Sommige klanten komen na hun reis terug met een uitgebreid verslag of diverse foto’s. Dit vind ik zo leuk om te lezen en te bekijken.” Hoe ervaar je het contact met de klant? “Ik vind het heel fijn om direct met de consumenten te communiceren. NBBS Reizen biedt reizen aan naar verre bestemmingen en ik merk dat de meeste klanten zich zelf wel inlezen over de bestemming en daarbij je advies (vaak uit eigen ervaring) erg waarderen. Je kunt na het sparren snel met ze schakelen, omdat er geen extra schakel tussen zit en wij ook direct met lokale agenten communiceren.” Waar ligt de uitdaging binnen jouw functie? “Als klanten bij ons binnenkomen met alleen wat punten die in de reis moet zitten of naar plaatsen willen die niet heel gebruikelijk zijn om met elkaar te combineren, dan is het super tof om dit uit te werken in een logische route en super leuk programma.” Rosina op Curaçao met haar jongste dochter
RkJQdWJsaXNoZXIy ODY1MjQ=