41 — Infotorial — regelmatig contact en bouw je een leuke band op. De teams zijn ingedeeld naar specialisatie in werelddelen. De werkzaamheden zijn afwisselend, want elke boeking is anders. Kennis houd je op peil door deelname aan productpresentaties, (online) cursussen en studiereizen. RESERVERINGSAFDELING NBBS REIZEN Bij NBBS Reizen heb je rechtstreeks contact met de consument. Dit contact verloopt per e-mail en soms per telefoon. In het laatste geval maak je bij voorkeur een belafspraak met de klant. In het kleine team van NBBS Reizen moet je qua bestemmingskennis meer allround zijn. Net als bij Reserveringen Travel Trend neem je deel aan productpresentaties, (online) cursussen en studiereizen. BACK OFFICE Ook achter de schermen moeten de boekingen voor 100 procent in orde zijn. In de Back Office worden heel nauwkeurig klantendossiers, facturen en vluchtboekingen verwerkt en reisbescheiden samengesteld. Je hebt op deze afdeling contact met buitenlandse leveranciers, dus het is belangrijk dat je het Engels goed beheerst. Daarnaast werk je veel met geautomatiseerde systemen. SALES & CUSTOMER SERVICE Op de Salesafdeling worden relaties met reisagenten onderhouden en activiteiten ontwikkeld ter bevordering van de verkoop van de reizen van Travel Trend. De Account Manager onderhoudt de contacten met reisagenten en is tevens het gezicht naar buiten, ook via de (sociale) media. Je bezoekt reisagenten, geeft presentaties en workshops en organiseert studiereizen en evenementen. Maandelijks evalueer en rapporteer je de verkoopcijfers. Onderdeel van de Sales afdeling is Customer Service, waar klachten van reizigers worden behandeld. In het najaar verwachten wij hier een vacature. TRAVEL TREND IS MOMENTEEL OP ZOEK NAAR: • Reisexperts B2B (Travel Trend) • Reisexperts B2C (NBBS Reizen) • Medewerker Back Office • Account Manager Travel Trend Heb je interesse in een van deze functies? Bekijk de vacatures op onze website en stuur je motivatie en C.V. aan [email protected]
RkJQdWJsaXNoZXIy ODY1MjQ=