Career Special

66 — Interview — Waarom is je functie belangrijk voor het succes van Uniglobe en het onderdeel van de organisatie waarvoor je actief bent? “De lijfspreuk van een bekend Zweeds merk is ‘aandacht maakt alles mooier’. Persoonlijke aandacht, actief luisteren en de vertaalslag maken naar een servicemodel wat past bij de behoefte van onze (nieuwe) klanten is het voornaamste succes. Dat geeft vertrouwen en met de zakelijke relatie die je opbouwt kun je als een voorwaardig partner samen groeien. Dat is een belangrijk onderdeel van het succes.” Wat maakt je functie zo leuk en wat maakt je werkgever bijzonder/prettig? “Deze functie kent veel diversiteit. Zo maak ik elke dag contact met verschillende bedrijven en mensen, ieder met een eigen idee omtrent zakelijk reizen. Daarnaast werk je nauw samen met verschillende collega’s van de operatie, financiële afdeling, directie, leveranciers als luchtvaartmaatschappijen, autobrokers en/of onze 24-uurs dienst. Natuurlijk heb je ook een moment in de dag waar je gaat zitten voor data-analyses, maak je een contract op of schrijf je een whitepaper over duurzaamheid en adviseer je een klant hoe duurzaamheid past binnen het reisbeleid van een organisatie. Het is altijd goed om te weten dat de organisatie en het management achter je staat en jou het vertrouwen geeft. Dat is bijzonder en zo kun je blijven groeien.” “Het is altijd goed om te weten dat de organisatie en het management achter je staat en jou het vertrouwen geeft”

RkJQdWJsaXNoZXIy ODY1MjQ=