Reisbizz

63 — Upselling Special — Tekst: Natasja Hoogstede - Foto’s: EURAM VINCENT HEKKERT: 'MET UP- EN CROSSSELLING TOON JE TOEGEVOEGDE WAARDE' Welke producten komen in aanmerking voor up- en crossselling? “Zo goed als alle producten komen in aanmerking voor up- en crossselling. Zo kun je bijvoorbeeld in bijna iedere plaats aan de klant een luxer hotel of alternatieve kamertypes voorstellen. Met Hilton Worldwide kun je bij sommige hotels zelfs de etage kiezen, een duidelijk voorbeeld van upselling. Na Corona stellen wij een positieve trend vast in de verkoop van aanvullende services, crossselling dus. Een verblijf in New York wordt Voor reisagenten is het toevoegen van een activiteit, transfer, autohuur en dergelijke een zeer aantrekkelijke manier om hun omzet te verhogen. Ook EURAM biedt deze mogelijkheden. In gesprek met Reisbizz Magazine vertelt Vincent Hekkert, Director of Business bij EURAM, hierover.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODY1MjQ=